Gemeentelijke buitendienst volgt hitteprotocol
De gemeente vraagt inwoners om afvalcontainers deze week vóór 07.00 uur 's ochtends op de aanbiedplaats neer te zetten. De avond ervoor mag ook. Zo kan de buitendienst een uur eerder beginnen met de ronde.
De gemeentelijke buitendienst volgt het hitteprotocol. Zet daarom uw afvalcontainers vóór 07.00 uur 's ochtends buiten. Dan weet u zeker dat het afval wordt meegenomen.
Klein chemisch afval
De Buitendienst aan de Koninklijke Marinelaan is deze week vanaf 12.00 uur gesloten. Het is dus niet mogelijk om woensdagmiddag klein chemisch afval in te leveren.
Dank voor uw begrip
Het hitteprotocol wordt ingevoerd om de gezondheid en de veiligheid van onze collega's in de buitendienst te waarborgen. Hartelijk dank voor uw begrip en medewerking!