Aangepaste dienstverlening klant contact centrum ivm coronavirus
Vanwege de lockdown behandelen we vanaf maandag 21 december 2020 alleen de afspraken aan de balies van burgerzaken bij de gemeente die niet kunnen wachten. Het gaat daarbij bijvoorbeeld om geboorteaangifte en aangifte overlijden. Als uw afspraak niet door gaat, dan nemen wij contact met u op om de afspraak af te zeggen. Producten en diensten die digitaal kunnen worden geregeld, worden uitsluitend digitaal afgehandeld. De avondopenstelling en de twee middagopenstellingen komen te vervallen.
Wilt u een afspraak maken?
Dit kan alleen telefonisch. Bel dan naar 14 071. De medewerkers helpen u graag verder.
Waarvoor kunt u uitsluitend op afspraak nog wel bij de gemeente terecht?
U kunt terecht voor alle producten die noodzakelijk zijn en niet digitaal zijn te regelen, zoals:
- Geboorteaangifte
- Aangifte overlijden
- Erkenning (on)geboren kind
- Vestiging buitenland
- Uitgeven BSN-nummer
Het aanvragen en afhalen paspoort/rijbewijs/ID kan alleen wanneer het noodzakelijk aantoonbaar is. Bijvoorbeeld wanneer u een aantoonbaar ticket heeft om te gaan reizen of wanneer u geen ander geldig ID bewijs heeft.